Automatyzacja obsługi pacjenta w szpitalu

Co rusz można usłyszeć o niewłaściwym traktowaniu pacjenta w szpitalu. Często konsekwencją jest stracony czas, a czasem nawet utrata zdrowia. Powód – braki kadrowe: popyt na usługi szpitalne przewyższa podaż. Zniesienie limitów na kształcenie lekarzy przyniesie zmianę w długim okresie. A gdyby tak już teraz zastosować rozwiązania technologiczne i automatyzację znane z sektora prywatnego w celu minimalizacji zbędnych czynności obciążających personel medyczny, frustracji i korytarzowych konfliktów? Sposób na braki […]

Customer Experience by Disney

Inspirowanie się konkurencją lub biznesami z innych, a nawet zupełnie różnych od naszej branż, to jeden ze sposobów poszukiwania rozwiązań w biznesie. Walt Disney, kiedy odwiedzał budowane parki Disneya klękał i rozglądał się. Zapytany o ten ciekawy nałóg odpowiedział, że chciał zobaczyć park jako dziecko, aby sprawdzić i zrozumieć jakie uczucia mogą mieć małe dzieci patrząc na park. To właśnie Disney stosował coś, co dziś nazywamy […]

„Wariat jakiś”, czyli dlaczego recepcja to ważny punkt w budowaniu marki.

Odwiedzaliśmy ostatnio różne sieci salonów sprzedaży. Podczas jednej z wizyt mieliśmy klasyczną sytuację trudnego klienta. Klient (wiek 60+) przyszedł do salonu. Po dłuższym czasie oglądania aut i braku zainteresowania ze strony sprzedawców udał się sfrustrowany na recepcję. Tam podniesionym głosem wyraził swoje niezadowolenie, fakt, używając też słowa powszechnie uważanego za nieparlamentarne. Przedstawił, iż dostaje od salonu e-maile z zaproszeniami, a jak już się pojawił to nikt […]

Sezon na “gapowiczów”?

Ciekawe zestawienie danych udostępnił BIG InfoMonitor w kontekście skłonności jazdy ‘na gapę’ i konsekwencji w postaci niezapłaconych mandatów, czyli długów. Z badania zrealizowanego przez Quality Watch na zlecenie BIG InfoMonitor wynika, że skłonność do jazdy bez biletu wyrażał co szósty dorosły Polak (16%), w grupie do 24 lat jest to co czwarta osoba (26%). Wśród seniorów jest to zaledwie 6%. Z kolei z danych Rejestru BIG InfoMonitor wynika, że najwięcej dłużników […]

W jaki sposób płaci 10 latek? 🤔

Obiecywałem sobie, że napiszę o kontach dla dzieci. I teraz właśnie to czynię. Wakacje za nami. Część z nas wysłała dzieci na obozy, kolonie, do rodziny. Jakoś trzeba wtedy wyposażyć dzieciaki w środki. Jak mają 13+ nie ma problemu, ale z młodszymi zostaje tylko gotówka. Do przyjrzenia się tej sprawie zachęcił mnie mój syn, który od jakiegoś czasu chciał, abym założył mu konto, żeby sam mógł wpłacać pieniądze, ale też samodzielnie płacić w sklepie. […]

Na czym oszczędzają Polacy? 👛

Odpowiedź znajdziemy w  badaniu BIG InfoMonitor ➡️ „Zwyczaje finansowe Polaków”, zrealizowanym  przez Quality Watch. Polacy oszczędności szukają w wielu obszarach – przede wszystkim są to promocje i obniżki. Jednak sposobów na ograniczenie zbędnych wydatków przejawiamy wiele. Oszczędzamy na dostawie – nie kupujemy w Internecie, jeśli wymaga to dopłaty za przesyłkę, co trzecia osoba nie zostawi napiwku, a dwóch na pięciu rodaków nie zaparkuje jeśli wiąże się to z opłatą. Co ciekawe, co […]