This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
OKLearn moreWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.
These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.
If you do not want that we track your visist to our site you can disable tracking in your browser here:
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Jaka jest wiedza sprzedawców na temat aut elektrycznych?
/w Wiadomości/Autor Quality WatchCzy łatwo jest sprzedać samochód? Prawdopodobnie każdy doradca w salonie odpowie, że sprawa nie jest tak prosta. A co, jeśli mowa o samochodzie elektrycznym? Nie wszyscy klienci dobrze wiedzą, czym elektryczny samochód różni się od hybrydy, albo jakie są jego zalety w porównaniu z samochodem spalinowym. Klientom wybaczamy brak wiedzy. A jeśli wiedzy brakuje sprzedawcy? Gdy nie potrafi jasno odpowiedzieć na pytania […]
Czy Elon Musk „kopiuje” polskie pomysły?
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecPierwsze pojazdy elektryczne powstawały nie gdzie indziej, ale w Polsce. Fakt, miały one wąskie zastosowanie i dosyć ograniczony zasięg. Co więcej miały też wzięcie reklamowe i to w dosyć hardcorowej odsłonie. Tak, chodzi o Melexa – w czasach PRL-u był to prawdziwy przebój eksportowy, który dziś aktywnie się sprzedaje za granicą. Jeśli Elon Musk myśli, […]
Quality Watch Gepardem Biznesu 2016!
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecMiło nam poinformować, że na podstawie analiz finansowych przeprowadzonych przez Instytut Europejskiego Biznesu firma Quality Watch została wyróżniona w XI edycji Konkursu Gepard Biznesu 2016. Instytut Europejskiego Biznesu prowadzi badania sytuacji finansowej przedsiębiorstw w Polsce od 2006 r. Informacji do analiz dostarczają wywiadownie biznesowe, które zbierają dane z Krajowego Rejestru Sądowego. Nasz sukces zawdzięczamy naszym […]
Upraszczamy umowy
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecWiele firm ma już sprawnie ułożone procesy obsługi, które są świetnie odbierane przez klientów. Czas zatem na kolejny krok w kierunku do doskonałości. Umowy i wszelkie formalne dokumenty są zmorą dla wielu klientów. Mamy na to rozwiązanie. Badamy i upraszczamy umowy, aby były lepiej odbierane przez klienta. Zrealizowaliśmy projekty, które pozwoliły na uproszczenie umów i […]
Pójdę boso, czyli jak (nie) odpowiadać na reklamacje.
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecWszyscy jak mantrę powtarzają, że reklamacja to kluczowy punkt styku, ma ogromne znaczenie dla budowania doświadczenia (customer experience) klienta z marką. To tyle deklaracji, a jakie są fakty? Nasze analizy pokazują, że reklamacja wielu klientom kojarzy się z nierówną walką. Ja mały klient vs duża firma. Wielu klientów obawiając się porażki rezygnuje ze składania reklamacji […]
Karta do konta czy może drugi krem? Sprzedaż dodatkowa w zależności od branży
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecDzisiejszy wpis jest już ostatnim komentarzem The Smiling Report. Pokazaliśmy już, gdzie pracownicy najczęściej witają klienta i uśmiechają się podczas obsługi. Przedstawiliśmy niektóre różnice w sprzedaży dodatkowej, a więc gdzie najczęściej proponuje się ją klientom. Jak zróżnicowanie to wygląda pomiędzy branżami? Okazuje się, że produkt dodatkowy jest najczęściej oferowany klientom w instytucjach finansowych – […]