FMCG/ Polska
Potrzeba klienta
Audyt działania działu wsparcia klienta i reklamacji
Nasze rozwiązanie
W ramach projektu przeprowadzone zostało pogłębione badanie jakościowe potrzeb klientów w różnych segmentach. Opracowana została ścieżka klienta (customer journey map) w kanałach zdalnych (digital), przeprowadzono analizę ekspercką odpowiedzi na reklamacje pod kątem merytoryki i formy. Zastosowane zostały techniki: wywiadów pogłębionych, grup fokusowych, mystery shopper, customer journey mapping, analizy benchmarków, desing thinking, mapy empatii.
Korzyść dla klienta
W efekcie podjętych działań opracowano zmiany w kanałach zdalnych: w zakresie sposobów wsparcia klienta, standardów odpowiedzi oraz rekomendacji służących udoskonaleniu pracy Działu wsparcia klienta w kierunku budowania pozytywnych doświadczeń klienta.
#digital #cjm #design thinking #customer experience #grupy fokusowe #mystery shopper #benchmarki