This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
OKLearn moreWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.
These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.
If you do not want that we track your visist to our site you can disable tracking in your browser here:
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Po co nam rytuały w obsłudze klienta?
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecPrawie wszyscy, z internetu bądź na żywo, znają zmianę warty na zamku Windsor. Gwardia w sposób wręcz teatralny przeprowadza zmianę. Gwardziści podnoszą wysoko nogi, stukają obcasami, poruszają się zgodnie z przyjętymi regułami. Dlaczego tak się dzieje? Wszystko po to, aby podkreślić wagę warty, królestwa. Pokazać, że:– straż, ochrona ma ważną rolę do odegrania, – zawsze […]
Poprawiamy jakość obsługi klienta!
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecDobra jakość obsługi klienta ma nieustannie kluczowe znaczenie dla doświadczeń klienta (customer experience). Pisałem o tym już w kontekście post-covid Doświadczenia klienta w czasach (po)COVID – nice to have czy must be? Jednak zbudowanie jakości w obsłudze jest niełatwym zadaniem. W Quality Watch stosujemy sprawdzone mechanizmy, które realizowane cyklicznie pozwalają na osiąganie naprawdę dobrych wyników. Dlatego dziś nieco […]
Po pierwsze – empatia. Disney wiecznie żywy.
/w Wiadomości/Autor Piotr Szawiec🏖 [plaża, ojciec i 4-letnie dziecko] Dziecko [rozżalone]: Tato, dlaczego to zrobiłeś?Ojciec [zadowolony]: Bo chciałem żeby było śmiesznie.D: Ale dlaczego to zrobiłeś?O: Przecież to było śmieszne, wrzuciłem Cię na falę. Śmieszne to było, nie?D: Nie, bardzo się bałam.O: Mi się podobało.D: Tato, chciałam, żebyś ze mną pochodził po wodzie. To byłoby śmieszne. 😐 Podejście ojca […]
Badania zrealizowane przez QW komentowane w mediach
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecRealizujemy szereg badań wizerunku, opinii i nastrojów Polaków. Realizujemy reprezentatywne badania na panelu internetowym (CAWI), co pozwala na prezentację wyników na ogóle społeczeństwa. Wybrane tematy, które poruszaliśmy w ostatnim czasie to sharing economy, ekologia, praca zdalna a obowiązki domowe, preferencje zakupowe użytkowników soczewek, przewozy osób vs taxi, plany wakacyjne Polaków, powody frustracji i zadowolenia, opinie […]
Czy agent ubezpieczeniowy jest klientom jeszcze potrzebny?
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecTen artykuł https://obau.pl/nowe-technologie-powinny-wspierac-agenta-a-nie-go-zastepowac-michal-miklewski-z-wiener/ to ciekawy głos w dyskusji na temat obsługi klienta w ubezpieczeniach. Uważam, że technologie długo jeszcze nie zastąpią całkowicie agentów. Jednak proces zastępowania będzie zależał nie od rozwoju technologii, która obniży koszty firm, ale w dużym stopniu od roli i użyteczności agenta dla konsumenta. Dostępne technologie pozwalają w pełni zastąpić większość zadań wykonywanych przez agentów. […]
Customer Journey klienta w czasie (post) Covid?
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecSłyszymy o kolejnych przypadkach zachorowań na COVID-19. Wymagania dotyczące dystansu ulegają zmianom. A klienci mają różne oczekiwania, jedni ‘niczego się nie boją’, nie zależy im więc na zasadach bezpieczeństwa. Drudzy – przeciwnie, zachowują dystans, na wejściu do sklepu szukają płynu, rękawiczek, oczekują bezpiecznych zakupów. Czasami słychać o sytuacjach, w których ktoś zwraca uwagę na kwestię […]