Wyniki raportu „Uczciwość konsumencka w zakupach internetowych” w podcaście Klientomania.

Wnioski z naszego badania omawiamy w podcaście Klientomania. Piotr Szawiec rozmawia o wynikach badania dotyczącego uczciwości konsumentów w e-commerce. To rozmowa o cienkiej granicy między sprytem a nadużyciem, o moralnych dylematach w świecie zwrotów, promocji i reklamacji.

Najciekawsze dane z badania:

😮 25% Polaków przyznaje się do zwrotu używanego produktu,
😮 43% uważa za akceptowalne korzystanie z błędnie niskich cen,
😮 18% akceptuje fałszywe reklamacje.

Dyskusja dotyczy m.in.:

  • czy „przemoc konsumencka” to realny problem,
  • dlaczego młodsi konsumenci częściej „grają z rynkiem”,
  • jak masowe zwroty wpływają na ceny i środowisko,
  • oraz czy w erze jednego kliknięcia można jeszcze mówić o odpowiedzialności konsumenckiej.

🎧 Odcinek 153 już dostępny!
👉 Posłuchaj na Spotify