Wyniki raportu „Uczciwość konsumencka w zakupach internetowych” w podcaście Klientomania.
Wnioski z naszego badania omawiamy w podcaście Klientomania. Piotr Szawiec rozmawia o wynikach badania dotyczącego uczciwości konsumentów w e-commerce. To rozmowa o cienkiej granicy między sprytem a nadużyciem, o moralnych dylematach w świecie zwrotów, promocji i reklamacji.
Najciekawsze dane z badania:
25% Polaków przyznaje się do zwrotu używanego produktu,
43% uważa za akceptowalne korzystanie z błędnie niskich cen,
18% akceptuje fałszywe reklamacje.
Dyskusja dotyczy m.in.:
- czy „przemoc konsumencka” to realny problem,
- dlaczego młodsi konsumenci częściej „grają z rynkiem”,
- jak masowe zwroty wpływają na ceny i środowisko,
- oraz czy w erze jednego kliknięcia można jeszcze mówić o odpowiedzialności konsumenckiej.
Odcinek 153 już dostępny!
Posłuchaj na Spotify
