This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
OKLearn moreWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, you cannot refuse them without impacting how our site functions. You can block or delete them by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website.
These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.
If you do not want that we track your visist to our site you can disable tracking in your browser here:
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
A może chciałby Pan jeszcze…? Sprzedaż dodatkowa w różnych krajach
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecW poprzednim wpisie pokazaliśmy zróżnicowanie w zakresie sprzedaży dodatkowej między pracownikami poszczególnych kontynentów. Dziś przyglądamy się różnicom między krajami. Zdecydowanymi liderami są tu kraje Ameryki: Salwador (88%), Honduras (97%), Gwatemala (89%) i Kolumbia (85%) – jedyne kraje, które mogą pochwalić się wartością przekraczającą 80%. W Europie sprzedaż dodatkowa jest najczęściej proponowana w Austrii (80%), Rosji (79%) […]
The Smiling Report – sprzedaż dodatkowa na różnych kontynentach
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecW poprzednich częściach pokazaliśmy różnice w zakresie tego, jak często pracownicy witają klienta i uśmiechają się do niego. Dziś zaczynamy ostatnią część artykułów dotyczących The Smiling Report – związanych z tym, gdzie i jak często pracownicy wychodzą z inicjatywą sprzedaży dodatkowej. Doświadczenie klienta różni się również tutaj. Sprzedaż dodatkowa – a więc zachęcanie klienta do zakupu także […]
Hotelarstwo czy może bank? W jakich branżach uśmiech do klienta jest normą.
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecWiemy już, jak często pracownicy uśmiechają się do klientów w zależności od kontynentu i kraju. Obecny wpis jest ostatnim z serii poruszających temat uśmiechu i przedstawiamy w nim zróżnicowanie już nie geograficzne, ale branżowe – odpowiadamy więc na pytanie, w której branży pracownicy obdarzają klientów uśmiechem najczęściej, a w której najrzadziej. Okazuje się, że najbardziej uśmiechnięci […]
Dalej o powitaniu – jak często są witani klienci w różnych krajach?
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecJak pokazaliśmy w poprzednim wpisie, powitanie klienta nie wszędzie jest normą. Tak, jak w USA czy Ameryce Południowej witany jest prawie każdy klient, tak już w regionie Azji i Pacyfiku powitania doświadcza 71% osób. Pokażemy teraz, jak wygląda doświadczenia klienta w tym obszarze w podziale na kraje. Zdecydowanymi liderami są kraje i stany obu […]
Czy „dzień dobry” jest normą? Powitanie klienta na różnych kontynentach
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecW poprzednich wpisach dotyczących The Smiling Report pokazaliśmy, jak często pracownicy uśmiechają się do klienta. Dzisiaj opowiemy na których kontynentach klienci są witani przez obsługę. Podobnie jak w przypadku uśmiechu, tak i w przypadku powitania liderami są pracownicy Ameryki Południowej (94%) oraz USA (93%). Europa wypada pod tym względem trochę gorzej – klienci witani są […]
Hotelarstwo czy może bank? W jakich branżach uśmiech do klienta jest normą
/w Wiadomości/Autor Piotr SzawiecWiemy już, jak często pracownicy uśmiechają się do klientów w zależności od kontynentu i kraju. Obecny wpis jest ostatnim z serii poruszających temat uśmiechu i przedstawiamy w nim zróżnicowanie już nie geograficzne, ale branżowe – odpowiadamy więc na pytanie, w której branży pracownicy obdarzają klientów uśmiechem najczęściej, a w której najrzadziej. Okazuje się, że najbardziej […]