Dlaczego warto inwestować w jakość obsługi?

Wiele firm zadaje sobie pytanie czy i dlaczego inwestować w jakość obsługi. Prezentujemy pięć kluczowych powodów dlaczego warto. Wzrost rekomendacji – pozyskanie nowych klientów Zadowoleni i lojalni klienci polecają usługi i produkty firmy swoim znajomym dzięki temu, iż rekomendacja znajomych jest bardzo wiarygodnym źródłem informacji. Firma może pozyskać nowych klientów bez konieczności organizacji kosztownych kampanii […]

Gratulujemy naszym klientom!

Najnowsze rankingi Forbesa i Newsweeka przyniosły kolejne statuetki liderom bankowości. Magazyn Forbes za najlepszy bank uznał Idea Bank oraz mBank. W czołówce obu rankingów znalazły się banki współpracujące z Quality Watch w zakresie standardów jakości obsługi. Quality Watch pomaga bankom w podnoszeniu jakości obsługi i osiąganiu pozycji liderów w zakresie standardów świadczonych usług. W tym […]