Początkowo aplikacje bankowe były traktowane zarówno przez Klientów, jak i przez same banki, jako nowinka technologiczna, dzięki czemu pierwsze Banki udostępniające taką możliwość uchodziły za innowacyjne (mimo, że udostępniały tylko kilka podstawowych funkcji). Cóż, czasy się zmieniły… Aplikacje bankowe przestały być tylko i wyłącznie atrakcyjną zabawką, a zaczęły służyć Klientom jako podstawowe narzędzie pracy. W […]
Ostatnio robiliśmy porównanie aplikacji do mobilnych kont bankowych. Sprawdzaliśmy w jaki sposób ściągnąć daną aplikację na swój smartphone i jak założyć za jej pomocą konto mobilne. Teraz czas przetestować, do czego taka „apka” może się przydać. Tym razem zajmiemy się samymi aplikacjami i tym, co oferują nam bez konieczności logowania się. Sprawdzimy, czy aplikacje bankowe […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2016/07/9.png413620Piotr Szawiechttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngPiotr Szawiec2016-07-20 15:53:522016-07-20 16:04:38cz. 3 Jak się wyróżnić – czyli które aplikacje najbardziej zachęcają do otwarcia konta
Tak jak zasygnalizował poprzedni artykuł z tego cyklu, tylko mała część bankowych aplikacji mobilnych umożliwia swoim użytkownikom otwarcie konta mobilnego za ich pośrednictwem. Może zabrzmi to dziwnie ale większości reklamowanych przez banki kont mobilnych nie możemy założyć za pomocą aplikacji w smartphonie. Czy są na rynku aplikacje które to umożliwiają? Zakładamy konto w aplikacji – […]
Dynamiczny rozwój technologii mobilnych powoduje, że aplikacje na smartfony oraz tablety stają się coraz częściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z Klientem końcowym. Stopniowo stają się nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej dużej firmy, gwarantując klientom nieustanny dostęp do usług, nieograniczony miejscem ani czasem. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy tu i teraz. A internet mobilny daje im możliwość łatwego […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2016/06/7-1.png413620Krystian Krawczykhttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngKrystian Krawczyk2016-06-22 20:44:232016-10-21 14:53:53cz. 1 Nie takie banki mobilne jak je malują
Przedstawiamy 5 efektywnych sposobów na monitorowanie jakości obsługi klienta, które pozwolą na osiąganie coraz wyższego poziomu jakości. Feedback konsumencki Jedną z najbardziej efektywnych i szybkich metod monitoringu jakości obsługi jest odbieranie opinii bezpośrednio klienta. Zadanie kilku pytań diagnozujących dostarczyć może wielu ciekawych wniosków, opisujących doświadczenia klientów z jakością obsługi. Rekomendujemy przeprowadzanie stałego monitoringu jakości […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2016/06/photo-1431605695381-f4a9c3cdd150.png413620Quality Watchhttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngQuality Watch2016-06-08 16:50:202016-06-08 16:55:225 najlepszych sposobów na monitorowanie jakości obsługi
W jaki sposób w praktyce można wiedzę o zachowaniach klientów przełożyć na Customer Experience? Podejście które to umożliwia Customer Intelligence, czyli kompleksowy system dostarczania wartości dla klientów, prowadzony i oparty o mocną, głęboka i efektywną relację z klientem. Podstawą budowy długotrwałych relacji, pozytywnych doświadczeń klienta jest pozyskanie bardzo dokładnej i pogłębionej wiedzy o kliencie. Customer […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2016/05/Mcdonalds.png470620Piotr Szawiechttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngPiotr Szawiec2016-05-28 21:50:482016-06-08 15:36:02Customer Intelligence w praktyce. Case study McDonald's.
cz. 4 Aplikacja mobilna – dawniej gadżet, dziś konieczność?
/w Wiadomości /Autor Krystian KrawczykPoczątkowo aplikacje bankowe były traktowane zarówno przez Klientów, jak i przez same banki, jako nowinka technologiczna, dzięki czemu pierwsze Banki udostępniające taką możliwość uchodziły za innowacyjne (mimo, że udostępniały tylko kilka podstawowych funkcji). Cóż, czasy się zmieniły… Aplikacje bankowe przestały być tylko i wyłącznie atrakcyjną zabawką, a zaczęły służyć Klientom jako podstawowe narzędzie pracy. W […]
cz. 3 Jak się wyróżnić – czyli które aplikacje najbardziej zachęcają do otwarcia konta
/w Wiadomości /Autor Piotr SzawiecOstatnio robiliśmy porównanie aplikacji do mobilnych kont bankowych. Sprawdzaliśmy w jaki sposób ściągnąć daną aplikację na swój smartphone i jak założyć za jej pomocą konto mobilne. Teraz czas przetestować, do czego taka „apka” może się przydać. Tym razem zajmiemy się samymi aplikacjami i tym, co oferują nam bez konieczności logowania się. Sprawdzimy, czy aplikacje bankowe […]
cz. 2 Konto mobilne w kilku krokach
/w Wiadomości /Autor Quality WatchTak jak zasygnalizował poprzedni artykuł z tego cyklu, tylko mała część bankowych aplikacji mobilnych umożliwia swoim użytkownikom otwarcie konta mobilnego za ich pośrednictwem. Może zabrzmi to dziwnie ale większości reklamowanych przez banki kont mobilnych nie możemy założyć za pomocą aplikacji w smartphonie. Czy są na rynku aplikacje które to umożliwiają? Zakładamy konto w aplikacji – […]
cz. 1 Nie takie banki mobilne jak je malują
/w Wiadomości /Autor Krystian KrawczykDynamiczny rozwój technologii mobilnych powoduje, że aplikacje na smartfony oraz tablety stają się coraz częściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z Klientem końcowym. Stopniowo stają się nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej dużej firmy, gwarantując klientom nieustanny dostęp do usług, nieograniczony miejscem ani czasem. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy tu i teraz. A internet mobilny daje im możliwość łatwego […]
5 najlepszych sposobów na monitorowanie jakości obsługi
/w Wiadomości /Autor Quality WatchPrzedstawiamy 5 efektywnych sposobów na monitorowanie jakości obsługi klienta, które pozwolą na osiąganie coraz wyższego poziomu jakości. Feedback konsumencki Jedną z najbardziej efektywnych i szybkich metod monitoringu jakości obsługi jest odbieranie opinii bezpośrednio klienta. Zadanie kilku pytań diagnozujących dostarczyć może wielu ciekawych wniosków, opisujących doświadczenia klientów z jakością obsługi. Rekomendujemy przeprowadzanie stałego monitoringu jakości […]
Customer Intelligence w praktyce. Case study McDonald’s.
/w Wiadomości /Autor Piotr SzawiecW jaki sposób w praktyce można wiedzę o zachowaniach klientów przełożyć na Customer Experience? Podejście które to umożliwia Customer Intelligence, czyli kompleksowy system dostarczania wartości dla klientów, prowadzony i oparty o mocną, głęboka i efektywną relację z klientem. Podstawą budowy długotrwałych relacji, pozytywnych doświadczeń klienta jest pozyskanie bardzo dokładnej i pogłębionej wiedzy o kliencie. Customer […]