5 czynników sukcesu jakości obsługi klienta

Pracując z wieloma klientami zawsze zastanawiamy się jak skutecznie budować i wdrażać systemy jakości obsługi klienta. W toku wielu godzin rozmów powstała lista 5 najważniejszych czynników sukcesu systemu jakości obsługi klienta. 1. Projektowanie systemu jakości według potrzeb klientów, a nie potrzeb firmy i pracowników W centrum projektowania i zarządzania jakością każdorazowo powinny znajdować się potrzeby, […]

5 najważniejszych zalet Mystery Shopper

Mystery Shopping jest jedną z najczęściej wykorzystywanych metod badania jakości obsługi. Jakie są powody tak powszechnego stosowania tego podejścia do badań jakości? Z całą pewnością o popularności metody przesądzają jej zalety. Dziś omówimy 5 najważniejszych z nich. MS doskonale diagnozuje standardy operacyjne Istotnym elementem o dużym wpływie na satysfakcję klientów są standardy operacyjne, np. te […]

cz. 4 Aplikacja mobilna – dawniej gadżet, dziś konieczność?

Początkowo aplikacje bankowe były traktowane zarówno przez Klientów, jak i przez same banki, jako nowinka technologiczna, dzięki czemu pierwsze Banki udostępniające taką możliwość uchodziły za innowacyjne (mimo, że udostępniały tylko kilka podstawowych funkcji). Cóż, czasy się zmieniły… Aplikacje bankowe przestały być tylko i wyłącznie atrakcyjną zabawką, a zaczęły służyć Klientom jako podstawowe narzędzie pracy. W […]

cz. 3 Jak się wyróżnić – czyli które aplikacje najbardziej zachęcają do otwarcia konta

Ostatnio robiliśmy porównanie aplikacji do mobilnych kont bankowych. Sprawdzaliśmy w jaki sposób ściągnąć daną aplikację na swój smartphone i jak założyć za jej pomocą konto mobilne. Teraz czas przetestować, do czego taka „apka” może się przydać. Tym razem zajmiemy się samymi aplikacjami i tym, co oferują nam bez konieczności logowania się. Sprawdzimy, czy aplikacje bankowe […]

cz. 2 Konto mobilne w kilku krokach

Tak jak zasygnalizował poprzedni artykuł z tego cyklu, tylko mała część bankowych aplikacji mobilnych umożliwia swoim użytkownikom otwarcie konta mobilnego za ich pośrednictwem. Może zabrzmi to dziwnie ale większości reklamowanych przez banki kont mobilnych nie możemy założyć za pomocą aplikacji w smartphonie. Czy są na rynku aplikacje które to umożliwiają? Zakładamy konto w aplikacji – […]

cz. 1 Nie takie banki mobilne jak je malują

Dynamiczny rozwój technologii mobilnych powoduje, że aplikacje na smartfony oraz tablety stają się coraz częściej wykorzystywanym kanałem kontaktu z Klientem końcowym. Stopniowo stają się nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej dużej firmy, gwarantując klientom nieustanny dostęp do usług, nieograniczony miejscem ani czasem. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy tu i teraz. A internet mobilny daje im możliwość łatwego […]