Obserwuję odmienianie przez wszystkie przypadki Employee Experience. Powstaje wiele inicjatyw mających na celu sprawdzanie na bieżąco, jak stawiać pracownika w centrum uwagi, jak realizować jego cele i jakimi dodatkami kusić. A gdyby tak zaoferować pracownikom krótszy czas pracy za to samo wynagrodzenie? 😏 Badania pracowników pokazują, że krótszy czas pracy przekłada się na efektywność. Powinna […]
Procesy automatyzują się i wypierają obsługę człowieka w dużym tempie. Jednak są usługi, które będą jeszcze długo oparte na obsłudze bezpośredniej przez sprzedawców i konsultantów. Zatem to oni są najważniejszym punktem w komunikacji z klientem. Firmy budują standardy, wytyczne do obsługi aby dostarczyć jak największą wartość klientom. Standardy, wytyczne dla pracowników na pewno załatwiają sprawę […]
🚕 Dyskusja dotycząca taksówek kontra przewozy rodzi wiele emocji. Nasze badanie dla Fundacji Forum Konsumentów pokazuje, że klienci poza ceną oczekują przewidywalności usług, pewności trasy, znajomości opłaty z góry oraz wygody i prostoty w korzystaniu. I to właśnie potrafi dostarczać Uber czy Bolt, ale okazuje się, że także niektóre aplikacje tradycyjnych korporacji taksówkarskich. 📲 Fakt, […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2019/04/taxi.jpg569850Piotr Szawiechttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngPiotr Szawiec2019-04-18 10:56:452019-08-05 11:33:32Cena tak, ale to doświadczenie klienta ma coraz większe znaczenie.
Głównymi powodami kłopotów finansowych osób w wieku 65+ okazują się: 💊 problemy zdrowotne (59%), 💸 spłaty kredytów (36%) i …👪 pomoc finansowa rodzinie (20%). Co dziesiąta osoba w tej kategorii wiekowej przyznaje, że nie potrafi planować budżetu. Za oszczędnego uznaje się co drugi senior (53%), a za rozrzutnego zaledwie 2% osób w wieku 65-74 lata. […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2019/09/seniorzy_zm.jpg554832Piotr Szawiechttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngPiotr Szawiec2019-01-22 12:13:202019-09-23 09:53:42Oszczędni czy rozrzutni? Jaka jest sytuacja finansowa seniorów?
Drodzy Klienci i Partnerzy, Zespół Quality Watch życzy Wam Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności i sukcesów w Nowym 2018 Roku! Niech nadchodzący rok przyniesie nowe plany, idee i możliwości, a w Waszych rodzinach panują miłość, spokój i szczęście. Dziękujemy, że jesteście z nami.
Czy łatwo jest sprzedać samochód? Prawdopodobnie każdy doradca w salonie odpowie, że sprawa nie jest tak prosta. A co, jeśli mowa o samochodzie elektrycznym? Nie wszyscy klienci dobrze wiedzą, czym elektryczny samochód różni się od hybrydy, albo jakie są jego zalety w porównaniu z samochodem spalinowym. Klientom wybaczamy brak wiedzy. A jeśli wiedzy brakuje sprzedawcy? Gdy nie potrafi jasno odpowiedzieć na pytania […]
http://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2017/09/key_green.jpg628764Krystian Krawczykhttp://qualitywatch.pl/wp-content/uploads/2015/12/qw-logislaw.pngKrystian Krawczyk2017-09-27 16:55:072017-10-02 13:24:22Jaka jest wiedza sprzedawców na temat aut elektrycznych?
Employee Experience – krócej i… efektywniej 💪
/w Wiadomości /Autor Piotr SzawiecObserwuję odmienianie przez wszystkie przypadki Employee Experience. Powstaje wiele inicjatyw mających na celu sprawdzanie na bieżąco, jak stawiać pracownika w centrum uwagi, jak realizować jego cele i jakimi dodatkami kusić. A gdyby tak zaoferować pracownikom krótszy czas pracy za to samo wynagrodzenie? 😏 Badania pracowników pokazują, że krótszy czas pracy przekłada się na efektywność. Powinna […]
Standardy przyjazne pracownikom zapewniają standardy klientom.
/w Wiadomości /Autor Piotr SzawiecProcesy automatyzują się i wypierają obsługę człowieka w dużym tempie. Jednak są usługi, które będą jeszcze długo oparte na obsłudze bezpośredniej przez sprzedawców i konsultantów. Zatem to oni są najważniejszym punktem w komunikacji z klientem. Firmy budują standardy, wytyczne do obsługi aby dostarczyć jak największą wartość klientom. Standardy, wytyczne dla pracowników na pewno załatwiają sprawę […]
Cena tak, ale to doświadczenie klienta ma coraz większe znaczenie.
/w Wiadomości /Autor Piotr Szawiec🚕 Dyskusja dotycząca taksówek kontra przewozy rodzi wiele emocji. Nasze badanie dla Fundacji Forum Konsumentów pokazuje, że klienci poza ceną oczekują przewidywalności usług, pewności trasy, znajomości opłaty z góry oraz wygody i prostoty w korzystaniu. I to właśnie potrafi dostarczać Uber czy Bolt, ale okazuje się, że także niektóre aplikacje tradycyjnych korporacji taksówkarskich. 📲 Fakt, […]
Oszczędni czy rozrzutni? Jaka jest sytuacja finansowa seniorów?
/w Wiadomości /Autor Piotr SzawiecGłównymi powodami kłopotów finansowych osób w wieku 65+ okazują się: 💊 problemy zdrowotne (59%), 💸 spłaty kredytów (36%) i …👪 pomoc finansowa rodzinie (20%). Co dziesiąta osoba w tej kategorii wiekowej przyznaje, że nie potrafi planować budżetu. Za oszczędnego uznaje się co drugi senior (53%), a za rozrzutnego zaledwie 2% osób w wieku 65-74 lata. […]
Wesołych Świąt życzy zespół Quality Watch!
/w Wiadomości /Autor Quality WatchDrodzy Klienci i Partnerzy, Zespół Quality Watch życzy Wam Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności i sukcesów w Nowym 2018 Roku! Niech nadchodzący rok przyniesie nowe plany, idee i możliwości, a w Waszych rodzinach panują miłość, spokój i szczęście. Dziękujemy, że jesteście z nami.
Jaka jest wiedza sprzedawców na temat aut elektrycznych?
/w Wiadomości /Autor Krystian KrawczykCzy łatwo jest sprzedać samochód? Prawdopodobnie każdy doradca w salonie odpowie, że sprawa nie jest tak prosta. A co, jeśli mowa o samochodzie elektrycznym? Nie wszyscy klienci dobrze wiedzą, czym elektryczny samochód różni się od hybrydy, albo jakie są jego zalety w porównaniu z samochodem spalinowym. Klientom wybaczamy brak wiedzy. A jeśli wiedzy brakuje sprzedawcy? Gdy nie potrafi jasno odpowiedzieć na pytania […]