Edurozrywka przyszłością skutecznej komunikacji

Sprzężenie rozrywki z edukacją na współczesnym rynku medialnym przyjmuje bardzo różne formy: od programów naukowych przedstawiających ją w atrakcyjny sposób, do programów reality show przemycających treści edukacyjne oraz społeczne, aż po działania marketingowe. Cieszące się ogromną popularnością audycje rozrywkowe często wykorzystywane są do rozwijania wrażliwości na istotne społecznie kwestie oraz do budowania zaangażowania społecznego, ale także zaangażowania w relację z marką. Pomimo kontrowersji, jakie niosą ze sobą produkcje spod znaku […]

Dlaczego warto inwestować w jakość obsługi?

Wiele firm zadaje sobie pytanie czy i dlaczego inwestować w jakość obsługi. Prezentujemy pięć kluczowych powodów dlaczego warto. Wzrost rekomendacji – pozyskanie nowych klientów Zadowoleni i lojalni klienci polecają usługi i produkty firmy swoim znajomym dzięki temu, iż rekomendacja znajomych jest bardzo wiarygodnym źródłem informacji. Firma może pozyskać nowych klientów bez konieczności organizacji kosztownych kampanii promocyjnych. Zysk z tytułu pobierania wyższej ceny […]

Gratulujemy naszym klientom!

Najnowsze rankingi Forbesa i Newsweeka przyniosły kolejne statuetki liderom bankowości. Magazyn Forbes za najlepszy bank uznał Idea Bank oraz mBank. W czołówce obu rankingów znalazły się banki współpracujące z Quality Watch w zakresie standardów jakości obsługi. Quality Watch pomaga bankom w podnoszeniu jakości obsługi i osiąganiu pozycji liderów w zakresie standardów świadczonych usług. W tym czasie aż cztery razy współpracujące z nami banki zajęły pierwsze miejsca, […]